torsdag 11 februari 2016

Slappade inte bara

Jaha, som vanligt så tycker jag att tiden rusar fram. Det är redan torsdagkväll och snart helg igen. Det ska bli rackarns skönt med helg, den här veckan har det varit mycket känns det som. 

Förra helgen var lilltösen lite småkrasslig. Men vi körde ändå lite biomys och middag på Pitchers med en go vän och hennes barn.





Och självklart körde vi långfrukostar både lördag och söndag. På lördagen fixade lillgossen gosedjursfrukost. Han radade upp dem på bordet så fick de stå i kö för att få varsin tugga på smörgåsen :).





Vi slappade inte bara under helgen, det blev faktiskt träning också. 





Så var det ju fettisdagen i tisdags, det hade ju jag glömt bort. Men en fin kollega hade bakat semlor och tog med till jobbet, och hon hade till och med bakat glutenfria till mig.





Just nu sitter jag i soffan och känner mig bra mör i kroppen efter ett härligt spinningpass. Igårkväll satt jag också i soffan men då var det godis och filmmys som gällde :).





Nu är det hög tid att gå och sova, borde lagt mig för länge sen för jag är så himla trött, men jag tycker det är så skönt att få varva ner en stund i soffan.



Bild från Pinterest.


Ha det gott! 

Kram Jennifer

2 kommentarer:

  1. Härlig vecka du haft. :-) Vilken mysig frukost med alla gosedjuren...haha. :-) Ha en jätteskön helg! Kramizz Laila

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!