tisdag 18 augusti 2015

Var ju inte så himla farligt

Äsch då, det här med att börja jobba igen efter semestern var ju inte så himla farligt. Det känns faktiskt helt ok. Jag tycker ju ändå att det är lite skönt med rutiner :). Men nu gäller det nog att komma igång med tidig morgonträning om jag ska hinna med. Jag "övade" mig lite och stack iväg på cykeln ca 7.30 i lördags och det blev en riktigt skön runda. Imorse var jag dock tvungen att ge mig ut kl 5 för att hinna köra ett 60-minuterspass före jobbet. Det var så himla vackert ute men fy tusan vad kallt det var. Jag var ju korkad och drog på mig trekvartstights, och fötterna frös jag supermycket om. Jobbigt var det också, körde en backig runda och kände ett par gånger att jag ville ge upp.


Från morgonens runda, galet vackert!

Från lördagens runda, också vackert :).


Imorgon är det en stor dag. Lillgossen börjar första klass. Tänk att han är så stor! Han tycker att det ska bli skoj att börja skolan för nu kommer flera av hans kompisar som är ett år yngre också börja nere på skolan, fast i förskoleklass, och han tycker det blir skoj att kunna leka med dem på rasterna. 

Men nu är det hög tid att sova.

Ha det!
Kram Jennifer


1 kommentar:

  1. Härligt att höra att det kändes helt ok att vara tillbaka på jobbet igen och jag hoppas att sonen fick en bra start på höstterminen. Att börja i 1.an är stort och att fler av kompisarna kommer till skolan är ju extra kul. :)

    Ta hand om varandra och hoppas att resten av veckan fortsätter på samma härliga spår.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!