fredag 21 augusti 2015

Nervös

En jobbvecka är avklarad och nu är vi på plats i Sälen, jag och några kompisar. Imorgon ska vi nämligen springa Vasastafetten. Eller ja, de andra ska springa och jag ska gå/jogga min sträcka. Jag är lite (mycket) nervös över hur det ska gå med själva logistiken, att komma till rätt ställe i rätt tid, hitta bilen mm. Men men, det är många som har fixat det förut så jag borde fixa det jag med :).

Veckan som varit har gått så himla fort. I onsdags var det som sagt skolstart, lillgossen började första klass och lilltösen  andra klass. Lillgossen verkar få en riktigt bra lärare så det känns bra. 


Vi "firade" första skoldagen med lite smarrig paj när vi kom hem. Jag tog ledigt hela dagen och var med i skolan.

Men nu är det nog dags för mig att försöka sova. Vi ska upp tidigt imorgon.

Ha det gott!

Kram Jennifer

3 kommentarer:

  1. Skönt att första veckan på jobbet och skolan gått bra :-) Själv är jag helt slut... trött som bara den! rutiner är bra känner också att det var dags att komma igång lite, äldsta behövde verkligen komma igång...
    Fast det är ju skönt att vara ledig också.. dubbelt det där ;-)


    Grattis till att ha blivit moster

    Ähhh var inte nervös!!! Kör på det klarar du! Heja heja!

    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!