fredag 14 oktober 2016

Uppe i varv

Känns så rackarns skönt med fredag! Jag startade denna fredag som jag brukar, med ett pass på gymmet. Jag har under en längre tid haft en riktigt dålig och jobbig träningsperiod. Min kropp har svarat så dåligt och mina ben stumnar och vill knappt bära mig, jag har känt mig riktigt svag och orkeslös. Men nu tror jag nog att det är på väg att bli bättre, fast det är inte som vanligt än. 


Fullt upp på jobbet och kortdag, så det sa bara swish så var det dags att åka och hämta kidsen och handla lite gott till kvällen. Så var jag så uppe i varv när vi kom hem så då körde jag igång med städningen, skönt att ha det gjort.

Lilltjejen älskar att baka, vilket är lite farligt ;). Idag fixade hon en blåbärspaj som var hur god som helst! Men det är ju nyttigt med blåbär så det är bara att äta på ;).




Nu har vi kommit hem från lilltjejens dans och nu blir det en riktig myskväll här hemma. Storgrabben och hans tjej ska på bio så det enda jag har kvar att göra är att hämta dem från bion ikväll. 

Imorgon bär det av till Örebro för att träffa syrran och hjälpa till med lite flyttstädning och så ska jag passa på att bebismysa.

Kram Jennifer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!