lördag 8 oktober 2016

Någon gång då och då

Oj oj, så länge sedan det var jag skrev något här. Jag har liksom bara inte haft orken, har haft en period då jag känt mig ganska slutkörd men jag tror att energin är på väg tillbaka till mig :). Och jag har nu på slutet saknat lite att skriva här i min "dagbok", så kanske kommer det lite inlägg någon gång då och då. Är ju faktiskt skoj att kunna gå tillbaka och läsa och titta på bilder. 

Sommaren och semestern var verkligen toppen. Kanske kommer det att bli lite bilder från den här nu under hösten, när mörkret kommer kan det kännas bra att se tillbaka på härliga sommarminnen.

Nu är det helg och ledigt och hur skönt som helst. Igår kväll var jag och kidsen själva hemma, vi mumsade sushi, kollade fotboll och myste i soffan.




Imorse fick jag sällskap av en kompis på en skön stavgångspronenad i Bergebo, älskar att starta dagen så.


Banansmoothie innan promenad.

Efter frukost och dusch stack jag och lilltjejen iväg till Kupolen. Det behövdes handlas en pyjamas och en present, det är nämligen pyjamasparty hos en kompis ikväll. Hon börjar bli så stor min lilla tjej, det är riktigt roligt att shoppa med henne.

Sen hade jag en liten plan att börja fixa i storgrabbens rum, tapetsera och lite så. Men övriga i familjen ville ge sig ut i skogen på utflykt och det är ju svårt att säga nej till det. Det blev en vända till Per Gynts grotta. 


En riktigt mysig dag!


Söndag imorgon, inga planer för dagen. Eventuellt en cykelrunda för mig och kanske får det bli fix i storgrabbens rum då. Vi får se vad det blir.

Kram Jennifer




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!