söndag 9 oktober 2016

Ett litet ryck

Det blev en ganska slapp och skön söndag. Jag tog lite sovmorgon imorse och sov till kl 8. Planen var att ge mig ut på en cykeltur direkt på morgonen. Men det var regnigt och blåsigt så det blev inget av med det. Det blev istället en låååång stund vid frukostbordet.



Sen blev det ett litet ryck i storgrabbens rum, vi fick äntligen tummen ur och köpte en ny lite större säng till honom. Och så bestämde vi tapet så den ska jag försöka hinna köpa imorgon så kanske jag kan göra ett ryck ett par kvällar. Det blev lite ommöblering och en liten fåtölj åkte ut. Jag tänkte att det blir tippen för den men lillgrabben ville så gärna ha den så vi knölade in den i hans lilla rum :).

Han fick en riktigt mysig liten hörna.


Maken har köpt gymkort på Friskis och idag kunde vi få till att träna tillsammans. Det händer inte så ofta men det är kul de gånger det funkar. Jag körde lite "backintervaller" på löpbandet och så styrka på det. Hade en härlig känsla i kroppen efteråt. Och det kändes gött att träna efter att ha tryckt i mig av kladdkakan som lillgrabben bakade.


Men nu blir det till att krypa ner i soffan och titta på Johan Falk.

Kram Jennifer



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!