onsdag 2 december 2015

Så mysigt

December, en riktig mysmånad som jag älskar. Julmusik i bilen, julmusik på kontoret, tända ljus lite här och var, mycket mysbelysning och förstås julkalendern på tv, jag gillart :). Jag är kanske inte helnöjd med årets julkalender. Tycker att själva programmet är bra och väldigt intressant, men tycker inte att det passar som julkalender. Nej, julkalendern ska vara julig, mysig, lagom spännande och kännas lite magisk och man ska liksom med spänning se fram emot nästa avsnitt om man frågar mig.




Äntligen blev det träning för mig igen. Jag var på ett lunchpass på jobbet. Riktigt bra och jag kommer ha träningsvärk imorgon. Efter jobb och fritids åkte vi till bibblan en vända för att lämna böcker och låna nya. Sen passade vi på att ta en fika på ett mysigt café. Var så länge sedan vi var där och jag kände idag att vi absolut måste åka dit oftare, så mysigt.


Nöjda barn :). De hade en engelsk skoldag i skolan idag och hade "skoluniform", bådas slipsar åkte dock av på en gång som jag kom och hämtade dem, det var jobbigt att ha dem på. De hade mycket att berätta om dagen.


Nu tror jag att jag ska ta och värma mig lite glögg och krypa ner i soffan och titta på Morden i Sandhamn.

Må så gott!

Kram Jennifer

1 kommentar:

  1. Igår såg jag halva julkalendern och jag ska titta idag med men njae jag har inte riktigt fastnat.. saknar nog också det där juliga, sen som jag skrev på insta så gillade inte jag när det blev avbrott, kändes som för mycket fakta (inte fel med fakta) men det skulle nog vara bättre utan avbrott...

    Vilken bra initiativ med skoluniforms dag, det tycker jag att alla skall ha :-)

    Vilken fin present till din pappa, kul med en upplevelse! Förstår att ni hade en lyckad helg

    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!