lördag 29 december 2012

Wow, vilket pass

Jaha, vart tog det härliga vädret vägen???? Idag har det varit en riktigt grå dag, vi hade tänkt göra en utflykt och grillat korv, druckit varm choklad, busat i snön, druckit ännu mer varm choklad, tryckt i oss en och annan bulle. Men då vädret såg ut som det gjorde så fick vi liksom ingen lust till det, men lika glad för det är jag för jag kunde då gå på ett grymt bra träningspass. Det var ett cirkelfys-pass på Friskis, och jag måste bara säga det wow, vilket pass, jag var totalslut i hela kroppen efteråt. Friskis har verkligen utvecklats, för några år sedan gillade jag inte riktigt träningen där men nu är jag helnöjd, ja deras klassiska jympa-pass, står jag fortfarande över ;).





Istället för mys utomhus körde vi filmmys inomhus. "Björnbröder" är ju bara så bra, oj vad jag grinar, småttingarna tittar lite förvånat på mig.





Myset fortsätter nu på kvällen, maken är ute med vänner och dricker lite öl och jag och grabben tittar på Sagan om ringen, ja jag bloggar lite också. Jag trodde inte att jag skulle gilla Sagan om ringen, men oj så fel jag hade, jag älskar de filmerna!


"En kärleksfull atmosfär i ditt hem är fundamentet för ditt liv." ~Dalai Lama

Hoppas ni har en bra lördagkväll!

Kram Jennifer 

9 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag - trots att finvädret försvann! Massa mys med barnen - ovärderligt!

    Blir sugen på att hänga på till Friskis men du vet - det är ju snö ute.... ;).

    Ha en fortsatt mysig kväll m sonen. Och du är inte ensam om att grina till tecknat :).

    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Härligt!!
    Gillar din "lykta", himla fin :-)

    Ha en skön kväll
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Här har vi haft riktigt tråkväder idag också, men vi har myst med fika på stan istället. Fast ikväll spelade sonen bandy utomhus för en gångs skull, så det var bara att klä på sig och gå dit!:) Spelet värmde dock och med fyra plusgrader så blev det inte så kallt.
    Här är det bara jag och dottern hemma, så vi har mys tillsammans!:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad fin din uppdatering av sidan blev! Gillar verkligen rubriken eller bloggtiteln!
    Låter som det blev en bra dag trots tråkväder, endorfin pass på friskis!

    Jag älskar sagan om ringen filmerna vi försökte också titta men C tyckte dom var för läskiga och det kan jag nog hålla med om, stora tjejen blev dock lite besviken när vi bytte kanal.

    Ha en fortsatt härlig helg!

    SvaraRadera
  5. Vilken jättefin header du har! Härligt med träningspass, ger lite ny energi! Önskar dig en fin nyårsafton och ett riktigt gott nytt år! Kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig dag, trots gråväder . Kram

    SvaraRadera
  7. Nej inget kul väder alls men film är mysigt, har vi här också. Gott slut och ser fram emot att läsa mer här nästa år. KrammNilla

    SvaraRadera
  8. Önskar dig en riktigt fin nyårskväll
    & Ett GOTT NYTT ÅR till dig & de dina:)

    Nyårskramar Åsa

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!