torsdag 9 november 2017

Inte tog jag mig upp

Äsch då, inte tog jag mig upp ur sängen imorse. Jag förstår inte, jag är så himla trött. Förut tränade jag typ varje dag före jobbet men nu så ställer jag nästan alltid om klockan och tänker att det gör bättre att få sova en timme till 😄. 

Men jag packade träningsväskan och tog med den till jobbet så drog jag iväg och körde ett lätt pass på lunchen istället. Körde 30 min på crosstrainern och efter det körde jag magövningar. Tog det lugnt och körde bara så att jag fick upp pulsen lite och fick känna lite svettdroppar på kroppen 😄. 




Imorgon är det fredag, så himla skönt!!! Få se, kanske lyckas jag ta mig upp och köra ett morgonpass imorgon, annars får det bli ett lunchpass igen. 

Ha det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!