torsdag 16 november 2017

Bara virus

Alltså jag blir galen, nu är jag förkyld med halsont igen. Jag fattar inte vad det är som är fel!!!! Nu har det hållt på så här fram och tillbaka under 7 veckors tid. Enligt vårdcentralens sjukvårdsrådgivning så är det bara virus, jag får inte ens en tid för undersökning 😡. Jag trodde verkligen att det hade gett med sig nu och har kört lite tuffare träningspass men nu är det alltså kört igen.





Jag har kört spinning och styrka på egen hand hemma, så har det blivit träning på gymmet också. 



Jag brukar kunna göra så att jag kör igång med tuff träning för snabbt efter att jag varit sjuk men nu har jag verkligen mjukstartat med promenader och lätt jogg för att känna efter och se så att kroppen fixar det, men ändå när jag kör igång igen så kommer det tillbaka. Fattar inte vad jag ska göra!?!? 

Jaja, nu får det vara slutgnällt. Imorgon är det ju fredag, hur skönt är inte det!? Efter jobb och skola imorgon drar vi till syrran i Karlstad och blir där över helgen tillsammans med övriga syskon så det kommer bli en riktigt bra helg 😀. 

Ha det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!