söndag 29 oktober 2017

Frisk luft

Yes, jag är feberfri!!! Har fortfarande ont i halsen och örat, men i alla fall ingen feber så nu vänder det. Nu gäller det bara för mig att hålla mig i skinnet och skynda långsamt. Jag får inte börja träna för tidigt, men nu ska jag i alla fall kunna ge mig ut på promenader och det är bättre än ingenting 😊. 

I lördags var vi några som skulle fira en kär vän som fyllt år. I och med att jag var sjuk så kunde jag tyvärr inte vara med hela dagen (grinade för fullt och var så ledsen över det, blir överdrivet känslig när jag är sjuk 😂) men kunde i alla fall ansluta till lunch. Vi åt en mycket god lunch på Gamla Staberg och sen blev det en liten promenad upp på Stabergsklack där vi fick njuta av vacker utsikt, sol och supergott fika som Carina fixat. Det här fyllde mig med energi, tänk vad det gör gott för sinnet att få frisk luft och att få umgås med fina vänner.



Det syns inte på bilderna, men det var verkligen fin utsikt. 


Sen åkte jag till stugan där maken och ”små”-kidsen var. Det var länge sen vi var där nu så vi behövde dit och fixa lite, eller vi och vi, jag vilade och maken fixade 😄. 


Blev läsning för mig medan de andra spelade Monopol. Jag och Monopol funkar inte så bra, jag blir bara sur 😉.



Sovmorgon och långfrukost, det gillar jag. Häver i mig ingefära nu, pressar apelsiner och river ner massa ingefära, inte så gott men inbillar mig att det gör gott för halsen.

Vid lunchtid idag var det soligt och fint ute så vi packade ner lite lunch och gick till sjön. 





Vilken underbar känsla det är när man varit inne och varit sjuk i flera dagar att äntligen få röra lite på sig, och få vara ute i friska luften. 







Okej, nu blev det lite familjebilder, de får tåla det helt enkelt 😉.

Helgen är över och imorgon är det jobb som gäller. Men det blir kortvecka för på torsdag och fredag tar jag höstlov med kidsen.

Ha det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!