fredag 27 oktober 2017

Lite nytt

Alltså nu var det riktigt länge sedan det skrevs något här. Har haft noll motivation till att skriva och har känt att orken och tiden inte funnits. Är inte säker på att ork, tid och lust till att skriva finns nu heller, men jag kan sakna det ibland. Vi får se, kanske det blir något inlägg lite då och då. 

Testar att köra lite nytt, blir nog mer träning och mindre familj här. Kidsen börjar bli stora och gillar inte att man visar bilder på dem hur som helst ;).

Men just nu är det är det ingen träning alls och det gör att jag blir på riktigt dåligt humör. Är sjuk sedan i tisdags med feber och halsont. Jag är kass på att vara sjuk, jag blir fan deprimerad av det, tappar liksom all glädje. Låter fånigt men det är sant. Jag vet att det bara är halsont och att det finns såååå mycket värre saker men men, det är så jag blir. Försökte peppa mig själv genom att titta på lite foton från trevliga stunder och ta mig tusan, det funkade lite grann, en liten stund i alla fall :). Jag insåg att nu längtar verkligen efter snö och vinter!!!



Jag längtar till att få åka till Sälen med mina goa vänner.



Jag längtar efter fina dagar på isen.



Jag längtar efter att få åka slalom med kidsen.

Jaha, det får vara allt för idag.

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!