fredag 10 november 2017

Träningsväskan hängde med

Äntligen fredag och helg! Lika trött imorse så inte blev det något morgonpass idag heller. Men träningsväskan hängde med till jobbet och jag hann iväg till Friskis på lunchen och kunde köra ett kettlebellpass.



Körde rodd som uppvärmning sedan de två cirklarna och avslutade med armhävningar och stretch.




Kom hem efter jobbet, tände lite ljus, gjorde en latte och satte mig ner och bläddrade i Lantliv, då infinner sig en skön helgkänsla 😄. 





Snart är det dags att skjutsa iväg dottern på dans och jag, mamma och storasyster ska gå och se All Inclusive på bio. Så hinner jag hem i bra tid för att kunna se fotbollen, tror Italien blir tufft motstånd men jag tror ändå att vi har en chans. 

Ha det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!