söndag 12 november 2017

Efter dusch och frukost

Jaha, då var helgen över. Som vanligt är de alldeles för korta tycker jag 😊. Jag körde igång lördagen här hemma med ett egenkomponerat spinningpass, så skön start på dagen och efter ett svettigt pass smakar frukosten så gott! 






Efter dusch och frukost hämtade jag upp svägerskan så drog vi till Gävle för att hälsa på min syster. Alla systrar, utom storasyster som jobbade, var där och vi hade en supermysig dag med mycket skratt och gott att äta 😊. 


Ja mitt fika såg ju inte så imponerade ut, men är man glutenintolerant så finns det oftast inte så mycket att välja på och den här rawfoodkakan var faktiskt väldigt god med smak av pepparkaka 😊. 


Farsdag idag, så självklart väcktes pappan här i huset av skönsång och fick paket och så var frukosten givetvis framdukad när han kom ner 😉.



Några av oss njöt av frukosten men lillgrabben tog en macka utan smör och pålägg på stående fot 😄. 


Sen var det såklart fler pappor att fira, makens pappa och min egen, så det har varit fullt upp den här dagen. (Men jag har emellanåt passat på att ligga i soffan och läst min bok som börjar bli spännande nu så jag vill bara få reda på hur det slutar 😊.)



Vackert ute idag med den lilla snön som kom igår och inatt.

Nu är det hög tid att sova.

Ha det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!